Ftmersoy Merhaba arkadaşlar 33.haftamdayım midem yanmam çok oluyor rennie duo kullanıyorum fayda etmiyor başka kullanıp iyi gelen çözümünuz varmi
Dlk1ygz Ftmersoy Doktorum bana Gasvin Duo verdi günde iki kere kullanıyorum çok faydasını gördüm doktorunuza sorup alın isterseniz.
Sydaglsen Ftmersoy renni hafif geliyor bana gaviskon çok daha iyi onu kullanın daha rahatlatır sizi de
Burcu-2634 Ftmersoy bende sabah aç karna bunu içiyorum müthiş ilaç hemen kesti mide yanmalarını çok şükür