Hanımlar gece 2:45 te sancım başladı ama ara ara oluyordu kimseye bişey demedim. Neyse ben 3:30 a kadar çektim sancıyı ama nasıl geliyor belimden felaket. Eyvah dedim doğurucam 15 dk da 1 e düştü sancılar. Hastanede 40 dk lık mesafede. Eşimi uyandırdım ama duşa girecek kadar bile vaktim yok ağrılar nasıl bastırıyor. Hemen çıktık yolda 8 dk da bire düştü sancılar. Geldik hastaneye 8 cm açıklık. Hemen zaten doğumhaneye alındım. Ama kızlar doğumun kolayı olmaz en son ağlıyordum başka yol yok mu bayıltın beni diye. Neyse ebelerim harikaa ilgiliydi otur kalk hareket falan yaptırdı sürekli. Tabi ağlaya ağlaya 😂😂 suni almadım kendi sancım zaten beni mahvetti. Bebeğin kordon kısa olduğu içinde çok sıkıntı oldu çıkarken. Derkeeeen bir sürü yırtıkla bebeğim doğdu. Çok şükür Rabbim kurtardı ya beni umrumda değil iç, dış dikiş. Darısı daha güzel haliyle herkesin başına. Bu arada meryem ana otunu hastaneye getirip okunmuş suya koydum 2 saatte tamamen açılmıştı herkese inanarak almasını tavsiye ediyorum