Fadiiiik AygyulSina aynen ilk günler kıcının üzerine oturamıyomuşun 😳 bakalım sağlıkla alalımda minikleri kucaklarımıza 🙏
AygyulSina Fadiiiik üzerine rahat oturuyosunda kalkarken cok zorlaniyosun tecrube sabit burda benim dikisim var dusuyorlar artik ama ilk gunler zor
Fadiiiik AygyulSina ah inşallah hemen geçer bide ben doğumdan 1 ay sonra Türkiye'ye gelçem ozamana geçer zatende bide şimdi kanama felan oluyomuş o baya uzunmu sürüyo canım bilgin varmı
AygyulSina Fadiiiik 13 gun once dogum yaptim bitti kanama suan su gibi bisey geliyor temizleniyor icersi ama ilk gunlerde geliyor biraz ama hasta bezi takicak kadar degil tabi 1 aya kadar gecer gecer belkide hic dikisin olmaz yani direk dikis dusunme
Selin123 Rabiaeser belki acı çekenler olmuştır ama allah binlerce şükür o kadar çok acı çekmedim zaten hastanede doğumdan sonra 7 saat kalıp çıktım eve gittim makyaj yaptım bebeğimi süsledim misafirlerle oturdum
Selin123 Laayla ikinciye hamileyim şimdi ablacım kızım 6aylık ben 3 aylık hamileyim bizim her işimiz acele 🤣🤣🤣
Fadiiiik AygyulSina doğru diyon kız valla ne bilim bide eşimden ayrı gayrı kaldık ah ah inş cabuk geçer 🙏