Fadiiiik benim kesmediler oglusum gelirken sag olsun onlarin yerine halleti o işi. O yirtilma hic anlamıyorsun yada kesi mi dersin bebek cikarken oldu bende bir bebek cikarken aciyor baskada bir aci yok ama ben ondan bir kac saat once Epudural almistim o yuzden sanci yoktu bende neyse dikis yapmadan once o bolgeyi uyusturuyorlar sadece bir sinek isirigi gibi igneyi yaparken hisediyorsun dikis sirasi da sadece ip nasil geciyor bi onun hissi var benim 3 dikisim var daha dusmedi insallah eski haline doner cunku ebe kotu dikmisler dedi