Önemli olan niyettir her zaman.
tugceecoban son 1 ay içinde verdiğiniz kan değerlerini gösterin e nabızdan ya da hastaneden tekrar kan vermenize gerek yok. Eğer ısrarla isterlersede vermeyin zorla değil. Keyiflerine göre alamazlar zaten. Benim sağlık ocağımdaki hemşirem baktı ordan not etti sorun yaşamadım. Tekrar kan almadı.