Yeni bir konut kredisi söylentiis var belki gördünüz çıkar mı çıkmaz mı bilmiyorum..ama bu kampanyalar çıkınca aklıma hep şu geliyor.. eşim bekarken abisinin evi üstünemis 4 ay sonra geri vermiş kredi vs cekmemis..tapu da üstüne alıp geri vermiş .
.hiç evi olmamış şartını biz tasiyamiyor muyuz yani şimdi..bilen var mi