Babyybabyyy Kızlar yarım saat önce demir ilacı içtim ama karnım çok aç. Şimdi yesem etkisi gitmiş olur mu?
Xxxxci Babyybabyyy ben yarım saat öncesinde de tiroid ilacı içtiğim için dayanamıyorum yiyorum valla. Demir değerlerimde iyi
fairytale_ Babyybabyyy ben tok karnina iciyorum doktorum oyle demisti aksamlari yemekten iki saat sonra
Diyoler Ben de bugün başladım ama kafam karısık biri aldıktan 4 saat sonra yemek gerek süt süt ürünü ve sebze yenirse etkisi olmaz dedi. Diğer eczacı da 2 saat sonra yiyebilirsin dedi. Ben sabah 5e alarm kurup uyku sersemi yuttum simdi kahvaltı yapıcam 😂
Dlk1ygz Glshgkc Yemekten sonra demir ilacı çok kilo yapar demişti doktorum o yüzden aç karnına içiyorum.
Merve-metin Glshgkc evet bende yemekten hemen sonra içiyorum tok karna doktorum o şekilde içmemi söylemişti çünkü
Dlk1ygz Babyybabyyy Canım 5-10 dk beklesen yeter zaten kendine bir şeyler hazırlayana kadar daha da uzar o zaman aç bırakma kendini.
tgb0104 Ya benim midemi yakıyor demir ilacı o yüzden gece yatmadan önce içiyorum, doktorada danışmadım bi sıkıntı olur mu
Merve-metin Babyybabyyy valla ben tok karna içiyorum demir ilacımı doktor o şekilde içmemi söyledi aç karna içmek gerektiğini şuan öğrendim bence bişey olacağını sanmıyorum
Lumos Ben sabah akşam kullanıyorum sabah aç karna kahvaltıdan 1 saat önce akşam da yemekten 2 saat sonra şeklinde içiyorum. İçtikten sonra 1-2 saat birşey yememek gerekiyor diye biliyorum bende. Herkes farklı birşey söylemiş acaba tam doğrusu nee 😀