Gmzatgl Bebiş doğdu 14 günlük olduk bile biz 🥰 zaman nasıl geçti hiç anlamadım hamileyken gün sayardım şimdi o kadar hızlı geçiyor ki şu saatte emzirdim şu saatte emzireceğim falan derken 2 hafta geçti bile. Bu arada kesinlikle emzirme yastığı ve göğüs kalkanı alın en en en önemli şeyler ben kaliteli biberon da almamıştım başta daha yeni Philips avent aldım göğüs kalkanında biriken sütleri ona koyup biberondan veriyorum. Wee babynin biberonları berbat çok akıtıyor boğazına durduruyor mama verilecekse de o biberon kullanılmamalı yeni anne olarak önemli uyarılar kızlar bende bilmiyordum yaşayarak öğrendim 🥲