Hurma,ananas yiyorum. Şuanda 38+4 fakat nst’ye girdiğimde sancı çıkmıyor. Bebek 3668gr. gelişimi 1 hafta kadar önden gittiğini, o nedenle doktorumuz 3 Eylül ‘e kadar doğmazsa sezaryen ya da suni sancı veririz dedi. Bende normal doğum istiyorum, perşembe günü düşünüp dönüş yapmamı istedi. Sizlerden böyle bir şey yaşayan oldu mu? Fikrinizi almak istedim 🙏🏼