Kızlar ben doğurdum geç oldu biraz ama size çok pozitif bir hikayem var 3,5 cm açılmam varmış kaç gündür geceleri sancım vardı ama gündüzleri yok günümüz çarşamba doktor gel bebek iri suni vercez dediler bir geldik 3,5 cm sonra hemen suni takıldı 12,30 da kontrol ettiler 6 cm sonra odaya geçtim 10 dk oturdum oturamadım sancılarım çok kötü oldu qma hep nefes hem ağlıyorum hem nefes sanncım geldikçe ıkındım sukuat yaptım hemşire ntsye çağırdı gidemedim çatala çıkardılar bakmak için 10 dk içinde 9 cm çıkmış çatalda doğumhanede hemen doktoru çağırdılar güçlü 4 ıkınma ve bebeşim dünyada Çok şükür oda bende sağlıklı bitti 1-20 de bebeğim kollarımdaydı rabbim isteyene nasip etsin