34.haftaya girdiğimden beri vajinamda ara ara sızıntı şeklinde ağrı oluyor gece de bebek her hareket ettiğin de sızladı durdu kramp gibi de oluyor sızı gibi de çözemedim bebek baskı yaptığı için mi oluyor yoksa enfeksiyondan mı bilmiyorum bugün doktora gideceğim ama yine buraya sormak istedim ister istemez tedirgin oluyorum ilk gebeliğim de hiç böyle yaşamamıştım normal mi acaba birde tahlil sonucum yeni çıktı enfeksiyonum da var tabi buna eşlik eden sarı yeşil akıntım da mevcut iki gündür 🙇🏽♀️ Sizlerin de bu haftalarda öyle bir ağrısı oldu mu