Sınava girdikten sonra hamile olduğumu öğrendim ve devlet üniversitesi kazandım şubat 2025 Nasipse doğum ve napıcam nasıl ilerleticem bu süreci içinden çıkamıyorum devamsızlık sınırı çok az yaşayan ve böyle bir süreç deneyimleyen var mıdır ? Nasıl bir yol izlediniz ? Şehir dışında yaşıyorum ailem İstanbul’da yaşıyor maalesef