cgnduru 38+4 hamileyim doğum yapacağım grip oldum. Kızım doğduğunda grip olmuştu 3 ay hiç düzelmedi şimdide benden oğluma doğumdan sonra geçer diye çok korkuyorum acil geçmesi lazım ne yapabilirim