Doğum yapalı 13 ay oldu spinal anestezi oldum. Bel ağrılarım oluyor maalesef hala kalçama vurduğu da oluyor. Masaj yaparken bel bölgem de kist yağ bezesi gibi oynayan şişlik farkettim kıkırdak doku gibi de, elimden kayıyo. Spinal yerine denk geliyor diye düşünüyorum. Yaşayan var mı korkulacak bir durum mudur.?