Medinedemrl Hanımlar 29+1 haftamdayım. Yıkayıp ütüleyip yerleştirmek için sizce erken mi yoksa tam zamanı mı karar veremedim. Annem biraz daha bekle daha erken diyor ama ben ağırlaşmadan halletsem iyi olur diye düşünüyorum. Siz kaçıncı hafta da hallettiniz?
Meltemm21 Medinedemrl bebeğimin odası 25. Haftada geldi o hafta tüm eşyalarını yıkayıp ütüledim yerleştirdim poşet görüntüsünü sevmiyorum dolapta gelmişken hal ettim
metemom_ Medinedemrl 32 haftada hazırladım 34de erken doğum riskiyle hastahanede yattım ve içim rahattı eşime güvensem için nerde gereksiz şey var koyardı
betyy16 Medinedemrl bugün bende 29+1 im. Çalıştığım için ben işten geldikçe sırayla yıkamaya atmaya başladım kurutmaya atmak istemediğim için akşam serip işten gelince topluyorum biraz zamanımı alıyor bu şekilde. Ütüyü de izne çıkınca yapacağım artık. Ben erken değil diye düşünüyorum evde olsaydım bir yandan da kuruyanları ütülerdim. Bence sizde başlayabilirsiniz ilerleyen zamanlarda daha zor oluyormuş ya da farklı problemler çıkabiliyor yatmak zorunda kalıyorlar vs bence zamani artık
Medinedemrl Ben oda yaptırmadım evimizde 2 gözlü çekmeceli bir dolap vardı onun içerisine kullanmadığım eşyaları koyuyordum. Boşalttım temizledim geçenlerde. Ama giysiler için çok kararsız kalmıştım. Sizce ne kadar erken yapılırsa o kadar mı iyi yani? Bende poşet görüntüsünü sevmiyorum ama mecbur poşette duruyor hepsi. Meltemm21
Medinedemrl metemom_ bende neden bilmiyorum 38. Haftadan önce doğuracakmış gibi hissediyorum. Sizce şimdiden halletsem aradan çıkmış mı olur?
Meltemm21 Medinedemrl bence şuan yapmanız daha iyi çevremde herkes haftalar ilerledikçe ağırlaşıyor o yüzden erken haletim en azından kışlık hazırlık temizlik derken onunla uğraşmam
metemom_ Medinedemrl olabilir canım hayatta herşey var dediğin gibi hallet kafan rahat olsun onu da ya hurclara ya kilitli poşetlere köy topzlandı riskide yok
Medinedemrl Meltemm21 evet doğru haklısınız. Bende daha kışlık hazırlığı yapacağım eylülde, evin temizliği var ayrıyetten. Ağırlaşmadan halletmek bana da daha mantıklı geldi şimdi. Teşekkür ediyorum☺️
Medinedemrl metemom_ vakumlu hurçlar sipariş ettim onlara koyacağım içerisindekileri. Evet haklısınız erkenden halletsem en azından aradan çıkmış olur ne olacağı belli olmaz dediğiniz gibi. Teşekkür ediyorum ☺️
Medinedemrl Eso51 Ay zaten daha çok iş var yapılacak. Kışlık hazırlığıydı, evin büyük temizliğiydi, 35. Hafta gibi hastane çantasını da hazırlamayı düşünüyorum. Haklısınız aradan çıkmış olur en azından. Teşekkür ederim☺️
Eso51 Medinedemrl evet gerçekten yoksa hepsi üst üste gelecekti 🤭hemde riske atmamak adına en doğrusu hazırlamak bizde 34.haftadayiz 29-30 arası hazırlamıştım
aden026 Medinedemrl ben 26-27. Haftalarda yaptım etiket kesme, yıkama, ütüleme işini. Sadece çanta hazırlama kaldiii :)