Momiesss Merhaba reglime 2 gün var testim böyle silik cikti gebe miyim acaba boyle olan var mi benim gibi
Mickeylover Momiesss bence var 👶🏻🎉 hayırlı olsun ama kesinleştirmek için birkaç gün bekleyip kan testi ver 💐 güzel haberler inşallah🙏🏻
Eluf Momiesss bende de aynısı çıktı doktora gittm kan verdm 17.8 çıktı hcg yani gebelk var ..senide var git kan ver
Filizkumsal Momiesss ben 3 gün kala ypmstm silik çıkmıstı kan verdm 392 çıkmıstı sizde de var kan verin hemnnnn🙂