Canım hayırlı olsun yaptığın şey bu kadar abartılacak kadar kötü bişey değil kızın varmış birde oğlan istemişsin ne var bunda İran kuralları kadınlara karşı çok sert biliyorum Allah gönlünüzdekini versin inşallah 🥰🥰🥰 benimde bir kızım bar ikinciyi istiyorum oda kız olursa 3. Şansa bırakmam Kıbrıs’ta bu işlemi yapacağız 😍😍