Kızlar selam, ya kanda beta bakmasını istedim acilden girdim ancak kanda değil idrarda bakmışlar gecikmem var belirtilerde var zaten geç döllenme oluyor genelde hamıleliğim benim fakat sorum şu kanda olsa anlıyorum da idrarda böyle çıktı negatif dedi doktor sonradan yükselme olurmu acaba yada gebe çıksam idrarda ne çıkması lazımdı anlamıyorum neden kan bakmadıklarınıda 😒