ecem9 Merhaba, 38+5 haftadayım. Yaklaşık 1 saattir 5-6 dakika arayla karnım sertleşip yumuşuyor ama bunun dışında adet sancısı gibi bir sancım yok. Bu yaşadığım durum kasılma mı ? Ve doğum belirtisi olabilir mi?
Elfkzlky ecem9 tebrikler nur topu gbi kasılman var hayatım 😄. Dikkatle kontrol altında tut hep. Say dk tut. 🫶🏼 zaten artarsa anlayacaksın. Cunku agrıyor 🥲
gzm_42 ecem9 kasılma canım bunlar benimde kaç haftadan beri var ama düzensiz yani 30+2 haftalığız ikizlerimle şuanda bile var sem sert taş gibi oluyor karnım
Elfkzlky ecem9 normal bence canım. Eger sadece kasılmaysa cok kasma kendini yarına kdar bekle. Devam ettiğimi gorursen yarın doktoruna git 🌸
ecem9 Elfkzlky çok teşekkür ederim🌸 kaç dakika aralıklarla devam ederse doktora gitmek gerekir acaba? Burda hep 5 dakika altına düştüğünde gidin diye yazıları görmüştüm ama ağrım olmadığı için ne yapacağımı bilemedim