Zmom benimde tam tersi su fazlalığım çıkmıştı doktorum 1 hafta sonra tekrar görmek istiyorum demişti ama sonuçta durumunuzu kendi doktorunuz görüyor zaten sınırda demiş acil bir durum olsaydı mutlaka daha erken görmek istiyorum derdi.. benim aşırı su fazlalığım oluşmuştu bir anda o yüzden bence 1 hafta sonra görmek istedi siz içinizi ferah tutun doktor böyle bir risk almak istemez çünkü