Zmom Zehranisa25 bende oraya gidecektim korktum kaldı öyle ☹️ benim postumda baya yorum var gir oku canım
3_oglan_annesi Zehranisa25 iki üç tanıdık orada doğum yaptı iki sezaryen bir normal kişilerdi ve memnun kaldılar bnde oraya gidiyorum memnunum doktrlar iyi Alper Türkoğlu demet açar Enes saraç Kübra keskin toptas bunlra gttm iyilerdi konuşkan güler yüzlü
Ceycey1881 Zehranisa25 canim ben bir ara devlete gittim ama orada ki doktorum dogumu devlette istiyorsan haseki de yaptir demisti bilgin olsun. Camsakura dan memnun kalani hic duymadim