Arkadaşlar 37+5 haftalığız. 3. gebeliğim, sezaryen doğum olacak. Bugün gün aldım. Allah izin verirse haftaya cuma gününe kavuşuyoruz inşallah. Sorum şu benim yaklaşık 1 haftadır ayaklarım fena şiş. Normalde 38 no ayakkabı giyiyorum,şimdi 41 no bile zor oluyo.Nedendir acaba, ne yapmam lazım bi bilgisi olan varmı