Bguzeel Aslında en başından beri Yâde ismine aşşşşırı ısınmış ve sevmiştim. Eşimde benimle aynı fikirdeydi. İkimizinde ortak kararı ortak beğendiği bi isimdi. Fakat çevre faktörü ile sanki biraz düşünür oldum. Kime söylesem anlamı “anne” demek değil mi diyor. Ve sanırım biraz garipsiyor. Oysa farsça kökenli ve “hatırlanan,anımsanan” anlamında. Böyle olunca da aklımda ki diğer isimlere yeşil ışık yakar oldum. Velhasıl sorum şu; Yâde mi Nevâ mı İdil mi Şimdiden teşekkürler anneler💕🌸
Bguzeel Civcivlerinannesi ay tek begenen siz çıktınız sanırım🤣 oysa burda hep yade yazsın istedim 🤪☺️
Bguzeel Hbyildiz seçenek arasında değil ama düşünülebilir🤣 dilerim sizin kızınız olursa siz koyarsını💕🫶🏻🤣
Hbyildiz Bguzeel Liya Yakup Peygamber in kızı , Eyüp peygamberin eşi,Yusuf peygamberin kız kardeşidir,kız kardeşimin kızına verdik bu ismi,ben kız olsaydı Hilal koyacaktım,4 aydır Hilal diye seviyordum ,Bilal çıktı 😓
Akif_sedef38 Bi arkadaşımın ikiz kızları var Biri EFTAL YADE diğeri NEVA YADE ikisini çok beğenmiştik 🥰🥰