Ayvareceli benimde ilk. Suyum bittiği için kontrole gittiğim gün doğuma alındım. Normal doğum çok istiyordum. Sıfır açıklık ile yattım. İki kez fitil verildi. Pilates topunda egzersiz, yürüyüş vs yapmama rağmen 5 saatte 1 santim açılma oldu . Bu sürede bebeğin kalp atışları yavaşladığı için sezeryana alındım. Korkacağım hiçbir durum olmadı. Sezeryana da gayet pozitif gittim her ne kadar normali çok istesem de nasip böyleymiş dedim. Sezeryanda spinal oldu. Bi şey hissetmedim ama ben de heyecanlanınca çarpıntı oluyor. Taşikardi. Ameliyathaneye inince gerildiğim için çarpıntımın çok yüksek olduğunu söylediler sürekli sakinleştirmeye çalıştılar. Neredeyse genel anestezi olacaktı biraz sakinleştirici yaptılar öyle düzeldi. Hiçbir şey hissetmedim. Sonrasında odaya çıkınca da hafif ağrılarım oldu ve ilk 3-4 gün ağrılı idi. Sonra normale döndüm. Bugün sir hafta oldu gayet iyiyim. Normal ve sezaryen ikisinin de avantajı ve dezavantajı var. Kalbinizi dinleyin hangisi bebek için sağlıklı ise o kendiliğinden oluyor🤗