ulkutom 38+2 haftalığız ara ara bebek karnımın bir tarafına toplanıyor ama sık olmuyor bende doğurmak istiyorum çünkü çok yoruldum ellerim ayaklarım her yerim şiş oturduğum yerden zor kalkıyorum zor yürüyorum geceleri lavaboya kalkmaktan asla uyuyamıyorum yarın doktor kontrolüm var çatı muayenesi yapılacak ondan da korkuyorum 🥲