Esmam_ela25 Potter58 bence kız üç çizgi gördüm erkek bebeklerde pipi baya belirgin oluyor benim oğlan daha 12 haftalıkken pipisi bacak arasında bariz belliydi 🙂
minnakpandam2025 Potter58 bence kız. Erkeklerde duyduğum ve gördüğüm ultrason fotoğraflarına göre pipi baya belirgin oluyormuş hele ki bu pozisyonda ama bunda bir şey görünmüyor o yüzden bence kızzzz
Potter58 Melikeshn0 ben de erkek hissediyorum ama doktor cinsiyeti göremedi doğru düzgün sonrasında kız dedi
Queen3524 Potter58 Melikeshn0 Esmam_ela25 10+4 te doktor bacak arasına bakarak kız dedi değişir mi bacak arasına baktığı halde acaba
Bures48 Melikeshn0  Burda 12 +3 günlüktü 2 hafta sonra öğreneceğiz cinsiyeti bana da tahmin yapar mısınız?
Melikeshn0 Potter58 işte bi değişik duruyor çizgide var ama ortasıda uzun gibi ama kaydırmış olabilir ultrasonu canım
Esmam_ela25 Potter58 Potter58 https://mutluresim.com/image/nxDENs evet üç çizgi kız bebek demek bak buda benim oğlanın 12 haftalık ultrason görüntüsü 🤭
Niloyaaaaa Queen3524 çok erken bir zaman dilimi tabiki değişebilir benim oğluma 11+0 da kıza benziyor dedi bacak arası bomboştu ama 12. Haftada gittiğimizde bacak arası dolmuştu çıkıntısı vardı
Potter58 Esmam_ela25 ya sizin görüntü ne kadar net mesela bizim ultrason cihazı da şok eskiydi bir türlü pozisyon yakalayamadı ben çok ısrar edince biraz uğraştı kız dedi
Potter58 Esmam_ela25 benimki çok bulanık ultrason görüntüsü veriyor onlarda bulanık doktor iyi diye devam ediyorum. Keşke düzgün bir makine alsalar
Potter58 Esmam_ela25 ben neden hala erkek gibi hissediyorum birkaç doktora daha gitmem gerek heralde buna güvenemedim