YagmurCan11 merhaba öncelikle sağlıkla kucağınıza almanızı diliyorum🤲
31haftalık ikiz hamileyim bende, suları fazla servikal kısalığm var vs hepsini perinatoloji söyledi bi bebeğimde gelişim geriliği kafası 3hafta geriden geliyo diğerinin böbreği büyük vs
O kadar üzülmüştüm ki dünyam karardı
Yakın zaman da doğum yapan bi arkadaşım var detaylıdan beri bebeğin kalbinde delik var diyolardı doğumdan sonra ki muayene de yok denmiş kapanmış demek ki
Eltimn kızı için de kalbinde delik vardı doğumdan sonra da var dediler her 6ay ay da bir kontrole gidiyordu 1,5yaşında kapandı
Suları az diye endişe etmeyin doğacağı gün zaten alnımıza yazılmıştır erken gelmek istiyorsa minnoş erken gelecektr ama suyu az olup 38.haftaları görenler var önemli olan sizin psikolojiniz
Karın çevresi geriden geliyor demişsiniz ultrason ölçümleri biliyorsunuz net değil yanılma payı var
Dua edelim bebişiniz sağlıkla zamanında gelsin🤲
Perinatologlar sanırım biraz daha pinpirikli oluyor🙈 bende gidiyorum aynı zaman da normal kadın doğuma gidiyorum kendi doktorum beni daha fazla rahatlatıyor
Ultrason ölçümlerine birebir güvenmiyorum ben, bunu zatrn doktorlarda söylüyor %20yanılma payı var diye lütfen içinizi ferah tutun bebişiniz de strese girmesin❤️