6+3 haftalığım düşük tehtidine karşı Duphaston kullanıyorum. 1 kutuyu bitirdim, 12. Haftaya kadar daha kullanacağım. Vücudumda inanılmaz bir şişlik oluştu, çok kilo almış gibi hissediyorum kendimi, tartıda bir fazlalık yok ama genişledim. Duphaston bu şekilde bir şişlik yapar mı? Yoksa bu zamanlarda bu şişliği yaşayan var mı?