Ben adet tarihime göre bugün carsamba itibariyle 8 haftalik olmam gerekiyordu. Ilk gittigim özel hastanede doktorum takipledi ve sagliksiz gebelik oldugunu söyledi. Baska özelde bir doktora devam ettim oda bugün kesenin bozuldugunu ve yolk kesesi etrafinda ödem olustugunu söyledi. Bugün Etlik Sehir hastanesine gittim kürtaj icin ve beni kürtaja alamayacagini söyledi hic BiR doktor bilgi girmemis sisteme. Suan 5+6 göründügünü ve kesenin saglikli oldugunu söyledi. Anca bir hafta daha bekleyip kürtaja alabilirmis. Bukadar iki farkli görüntü ve bilgi beni allak bullak etti acikcasi. Ben sagliksiz oldugunu düsünüyorum cünkü 17.08 den beri 2 mm bebek gelisme yok.