Burcu-2634 Seda_nur4760 32. Haftaya girdik gün sayıyorum bakalım hastane çantasına yoğunlaştım 2 gündür 2. Hamilelik ama sanki ilk gibi tecrübesiz ve heyecanlı hissediyorum kendimi 🙂
tatlibebegim_ Seda_nur4760 bizde 4 aylık olduk hiç yerinde durmuyor emmek istemiyor salyası akıyor falan çok huzursuz🥹
Seda_nur4760 Burcu-2634 olur mu kız her doğum farklıdır heyecanını anlıyorum yemin ederim dışarda hamile gördükçe çok özlüyorum 😍
iremdemirr @tatlibebegim_ 4.ay atağı geçmiş olsun 🥲 Bizim 3.5 aylıkken başladı 5.5 aylıkken bitti çok şükür 😂
Burcu-2634 iremdemirr gözünü seveyim bebekken ki atakların benim kız 2 yaşına giricek Allah’ım diyorum bu nedir 😂 yok böyle bir kudurma inatlaşma çene desen maşallah bi açıldı tam açıldı 😂
Burcu-2634 Seda_nur4760 bende 2. Yi yapsam mı derken hamileymişim diyorum şimdi erken mi oldu acaba ama tabi en doğru zamanı rabbim bilir diyerek avutuyorum kendimi 😂
Burcu-2634 Seda_nur4760 bazen bant yapıştırasım geliyor izin verdiğim şeyi sanki inatla izin vermiyim diye soruyo gibi 😂
iremdemirr @Burcu-2634 yeğenim de şuan 2.5 yaşında bizzat tanık oldum 2 yaş sendromuna herşeyi ağlayarak yaptırmak istiyodu üstelik bu ağlamalar 5 dk da bir oluyordu 😁🫠