23 haftalık hamileyim ve bebeğin 2 hafta geriden geldiğini söyleyerek riskli gebeliğe yönlendirdiler. PREGNO MAX adı verilen bir vitamin ilacı tavsiye ettiler ve düzenli kullanımda bebeğin gelişimi düzelir dediler. Daha önce bu vitamin ilacını kullanan var mı bebeklerde kilo kazanımı yapıyor mu vitamin ilaçları dönüş yapar mısınız lütfen