Gzm3455 Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin ömürlü olsun inşallah size de çok geçmiş olsun 🤲🏻🥰 benimde suyum fazla 5 eylüle sezeryan günü aldık ama doktorum istersen planlı suni sancıyla normal doğumda deneyebiliriz 39. Haftanda dedi ama benim gözüm çok korktu açılmam kendi sancım hiçbir şeyim olmadan suni sancıyla doğum yapma fikri beni çok korkuttu. Saatlerce sancı çekip açılmam olmayadabilir, suyum fazla olduğu için bebeğim kanala giremeyedebilir bu yüzden sezeryan olsun dedim onda da su fazlalığından kanama riskim var normalde 40-45 dk sürüyor ama senin 1-1,5 saat sürer dedi doktorum ama sezeryandan da korktum napıcam bilmiyorum 😰 çok ağrınız oldu mu sezeryan sonrası?