denizleo09 Artık su içmekten tiksindim görünce bile midem bulanıyor 28.haftadayim sürekli enfeksiyon olduğum için günde 3-4 lt su içiyordum şu bi kaç gündür Allah’ın gücüne gitmesin artık zorla elime alıyorum bardağı :(
betuldemirhan denizleo09 benimde öyle hamilelikte idrar yolu enfeksiyonum daha da arttı ayda bir oluyor neredeyse. 3 litre su içmeye çalışıyorum suyu azalttığım anda hemen ağrılar başlıyor ve tekrarlıyor 🥹 gebelik öncesinde sık oluyordum ben su içmediğim için kronik oldu artık. Gerçekten çok zorluyor
Leylaaa_46 denizleo09 limon sevdiğim meyve koyuyorum bazen tadını değiştirmek için . 3 4 litre içmeye çalışıyorum 😕
denizleo09 betuldemirhan beni de çok zorluyor şu bi kaç gündür suyu biraz aksattım hemen alttan sancılar başladı :(
Hediyenuk37 Bende sudan tiksiniyorum, ama donduruyorum buz olarak nerdeyse günde 2 buçuk litre tüketiyorum, başka türlü yapamyrm
betuldemirhan Evet gebelik öncesinde de sık olurdum, denemediğim tedavi ilaç vs. gitmediğim doktor kalmadı maalesef sadece anlık oluyor tedavileri. Suyu azalttığım anda hemen ağrılar yanmalar başlıyor 🤦🏻♀️