Moz benim acı eksiğim fazla yüksek 1 düşük yaptım hiçbir ağrım olmadı kurtajada gerek kalmamıştı diğerinde iki kese vardı biri düştü yine ağrım olmadı sadece kanama vardı diğer kesede bebek vardı onu kürtajla aldılar ve kurtajdada hixbirsey hissetmedim üstelik asnestzi falanda almadım şuanda bir ağrım yok sadece bugün vajinamda bir ağrı ve başka hissettim sebbeini bilmiyorum ama kaşık agrimda ara ara oluyor ama ikiside şiddetli değil bilmiyorum çok tedirginim ama ben bu sefer bebeğimin sağlıklı odlugunu düşünüyorum yada kendimi avutuyorum