Merhaba Kızlar 20 + 4 haftalık hamileyim önceki gün eşimle yakınlaştıktan sonra akıntıyla beraber kahverengi lekelenmem oldu biraz huzursuz oldum dün doktora gittim doktor bebeğin iyi olduğunu bebeğin eşinden dolayı lekelenme olduğunu söyledi dünden sonra bugün yine akşam bu sefer net Bariz kahverengi leke çamaşırımda vardı keyfim kaçtı ben bir evham yapıyorum doktora tekrar gitmeli miyim