Bebegim bütün ölçümleri yapılıyor organları kalp kapakçıkları parmak sayılarına kadar ince elenip sık dokunan bir süreç. Normal ultrason ile bakılıyor fakat bende bebeğin kafası aşağıda olduğu için beyin ölçümünü normal ultrason ile yapamadı doktor alttan muayene ile bakıp ölçtü. Daha önce hiç alttan muayene olmamıştım korkmuştum fakat korktuğum gibi olmadı maksimum 2 dakika sürdü. Siz bu gibi durumlara karşın ne olur ne olmaz hazırlıklı gidin derim. Bebişin hareketli olup olmaması da şans biz yüzünü göremedik çok uğraştık göstermedi. :) Güzel haberler alırsınız inşallah. @La_sumom