Smh22 ben 10. Ve 13. Hafta arası kullandım çünkü bizlerin doğduğu zamanlarda folik asit denilen bir şey yokmuş, araştırarak ilaçtansa salatalık yemeyi tercih ettim bakarsanız içerisinde yüksek oranda folik asit içermektedir ve benim sonuçlarımda hep normal düzeyde çıktı gün içinde salatalıkta tüketmenizi tavsiye ederim hem ilerleyen süreçlerde olası mide yanmalarını önler hemde folik asit olarak faydası olur