prensesimveannesi Kızlar bugün doktora gittim kese küçücük var dedi 6+3 de gel kalp atışına bakalım dedi neden bilmiyorum ama stres ve heycan oldu bende inşallah kalp atışını duyabiliriz 🥹 ozaman rahatlayacağım gibi sanki🥲🤲🏻
Eluf prensesimveannesi bende yeni gebeym olur oyle seyler .duyarsn kalp atışını allahin izniyle kuzum stres yapma