Kubraslmz Kızım olursa ismini Defne ela veya sadece ela düşünüyorum. Sizce uyumlu mu veya ela ismine yakışan hangi isimler olabilir
Mervesoku Kubraslmz benim kızımın adı elif ela ☺️ haftaya doğumum var Zeynep ada koyacağız inşallh ♥️ bence defne tek başına güzel isim
hanlnim Kubraslmz ilk hamile kaldığımda kızım olursa Ela Ada diye yazmışım telefonuma günlüğe ama şimdi Aylin İpek koyacağız kızımızın ismini🙏🏻✨💖