Hasibeeee zeeh-41 valla ben denedim 35 haftalık hamileyim ama yapamadım bitürlü içine cesaret edemiyorum🤷♀️
Sedadvc zeeh-41 Ben de yeni başladım ama ne kadar yapabiliyorum bilmiyorum. Henüz dairesel harekete gecmedim. İlk asamadayim.
Anneadayiii zeeh-41 canım benim onu sen yapamıyorsun zaten :) eşinden destek alman gerekiyor. Eğer normal doğum yapacaksan çok fazla faydasını görürsün çünkü doğumda doktor da yapıyor ve minimum acı ile açılma mükemmel oluyor