Buskyksl maalesef yaşadım. Olumsuz bir şey söylemek istemiyorum en azından tek olmadığını bil diye anlatıyorum. 8.haftamda sanırım lekelenmem başladı doktorum sürekli yatacaksın dedi. Yaptım da. Plasenta da kanama alanı vardı ve hiç küçülmüyordu. Progestanı tablet olarak kullandım, iğne oldum vs. Lekelenmem hiç kesilmedi hep devam etti. Bebek sağlıklı gelişimi ve suyu falan gayet iyiydi sorunsuzdu. 16+5te sabah sulu bir kanamayla uyandım. Suyum gelmiş meğerse. Doktorum bebeğin içerde tahminen 1 hafta önce öldüğünü söyledi. Hemen yatış verildi ama ağrı sızı hiçbir şeyim olmadı. Suni sancı ile doğum yaptım, kürtaj zamanını çoktan geçtiği için. Umarım sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın. Zor bir süreç biliyorum. Umarım yaşamazsın ama eğer ki olursa da tek olmadığını bil lütfen. İnsan en başta dünyada tek bebeğini kaybeden kendiymiş gibi hissediyo burda paylaştıktan sonra kendimi daha çabuk toparladım ben. ♥️ tekrardan geçmiş olsun