Merhaba batıkent medical parkta takipli hastayım riskli bir gebeliğim var ama acile gidip acilden baktırdığım zaman ikiz gebelik diyor oradaki doktor kendi doktorum bunu kabul etmiyor bugün yine sancılandım ve acile gittim acil doktoru yine ikiz gebelik dedi ama kendi doktorum asla kabul etmiyor devlette iyi bir doktor öneriniz var mı bir kez muayene olacağım bazı şeylerin netleşmesi adına..