Kahvesever12 Kızlar 10+3 günlük hamileyim, bugüne kadar göğüs hassasiyeti dışında hıcbıseyım yoktu bir kaç gündür akşamları baş ağrım var sankı akşam olduğunu bılıyor gibi , benim gibi olan var mı aranızda
seyma0661 Kahvesever12 sağlıkla büyüsün insallah. Kusman yoksa baş ağrısı hiç bişey 😂 Ara ara benimde oluyor naneli kremler var onları şakaklarına falan sürersen iyi gelebilir
Mervis61 Kahvesever12 evet hatta su an o kadar çok ağrıyor ki sağ tarafım bende 10+2 yim üstüne bide mide bulantıları oluyor inşallah düzeliriz bi an önce
Kahvesever12 seyma0661 Çok şükür bulantı kusma hiç yaşamadım , göğüslerim normalde de büyüktü 1 buçuk aydır inanılmaz hassas ve şiş aşırı ağırlaştı bir de bu ansızın gelen baş ağrılarım
Kahvesever12 Mervis61 inşallah kolaylıkla geçer bu zamanlarınız çok yakınız 🥰 sağlıkla alalım kucağımıza inşallah