Kızlar gebeliğimi ilk öğrendiğim günden karnımda aşırı gaz vardı , sanki 15haftalık gibi,kabızlık vardı , geçen haftaya kadarda göğüslerimde ağrı vardı
Şimdi fark ediyorum karnımda gaz yok,göğüslerimde ağrımıyor acaba bebeğe bişeymi oldu ? Sizce ? En son 7haftalıkda ultrasonda iyiydi