ozgeya
Aliiss
haticestc
poyrazeylul
şükür bi riskli durumumuz yok inşaAllah olmaz da 🤲🏻 molalarda yürümeye Allah izin verirse özen göstereceğim, oturuşuma da dikkat edebildiğimce edeceğim 🤲🏻
tecrübesi olan varsa danışmak istedim çok teşekkür ederim cevaplarınıza 🥰 ❤️
ister istemez ilk olunca tereddütlerimiz var özellikle eşim çok dert ediyor yalnız gidiyorum diye
ama yapacak birşey yok okulda 1 dönem çok yorulduk tatil şart bize 🙈 inşAllah hayırlısıyla gider geliriz 🥰