33 haftalık hamileyim.Dün kontrole gittiğimde bebeğimin kilosunun 1900 olduğu öğrendim.Doktor normal gelişimi demesine rağmen sanki kilosunun az olduğunu düşündüm çevremdeki hamile annelerden dolayı.Bebeginizin kilo alması için neler yiyorsunuz ve bebekleriniz kilosu ne kadar ?