Masal24- Ara ara rüyamda daha doğmamiş bebeğimi görüyorum her seferinde farklı görüyorum ama uyandığımda asla yüzünü hatırlayamıyorum 🥲 Ama o kadar güzel duygu ki ruyada yaşadığım bu evlat sevgisinin gerçek halkni hiç düşünemiyorum bileee 😍♥️
Ayse0575 Masal24- bende emzirirken görüyorum hep hemde kız çocuğu. Hamile kalmadan öncede emzirirken gördüğüm bi kız çocuğu vardı hep. Hamileyim yine kız çocuğu görüyorum ☺️ cinsiyetimizi öğrenicez içimden hep kız çocuğu geçiyor bakalım ne olacak 😇
Fatma_Fatma Masal24- bende hamileliğimin ilk başlarında erkek bebek gördüm emzirdim hatta ismi Muhammed İshak dedim gerçekten de oğlum olucak ama ismini eşim beğenmedi istemiyor ikna edemedim başka isim koysak birşey olur mu ki
2baby1mom_ Masal24- ben oğlumu görmüştüm rüyamda cinsiyeti belli değilken aynısı çıktı şimdi kız kardeşine hamileyim kızımı da yine cinsiyet belli degilken gördüm 🥰
Masal24- mervemurat16 bir rüyamda kucagimdaydi ve kokusunu içime cekiyordum ve cennet kokusu diyordum resmen. 😍 Eminim öyledir doğum yaklaştıkça çok merak ediyorum evlat duygusunu 😊
mervemurat16 Masal24- ilk 40 gün o koku burnumdan gitmedi öyle söyliyeyim size evlat bambaşka birşey herkese nasip olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah🌸
Minejjan tombik yanaklı pamuk gibi güleç bir bebekti gördüğüm ve ismi talhaydı.. ismine kadar hatırlıyorum bir defa gördüm o rüyayı ama uyanmak dâhi istememiştim..
Masal24- Minejjan Yaaa ne güzel isme kadar görmüşsünüz cidden insaan uyanmak istemiyor uyandiginda geri uyumak istiyor 😍
Mervealya1992 Minejjan ismini soleyınce o ısmı koyun dıyorlar ama bılgınız varmı bılmıyorumda hep öule derler
Masal24- Ayse0575 Benim de hep içime kız doğuyordu kız istiyordum öyle de oldu inşallah önce sağlıklı olması dileğiyle sonra gönlünüzde olan kız çocuğunu kucağınıza almaniz dileğiyle 🙏💕
Beyza_12 Ayse0575 inşallah hakkınızda hayırlısı neyse o olsun benim şuan ikinci gebeliğim doktor erkeğe benzetti ama emin olamadi rabbim herkese iki duyguyuda yaşatsın inşallah 🥰
Ayse0575 Beyza_12 benim içimden hep kız geçiyor nedense bilmiyorum belkide tersi çıkacak ama acaba demedim hiç😇
Masal24- Fatma_Fatma Bir şey olacağını sanmam ikinci adı olarak falan birini koyabilirsiniz eşinizi ikna edebilirseniz. Onun dışında asıl ismini başka bir şeye karar verirsiniz birlikte 😊
Masal24- Fatma_Fatma Biz eşimle daha hamile olmadan önce anlaşmıştık kız olursa ben koyacaktim erkek olursa o koyacakti ismi 🤣 o yüzden çok sorun yaşamadık o konuda 😊
Fatma_Fatma Masal24- aslında Barış diye karar verdik ama eşim sürekli emin misin Barış mı olucak başka isim mi düşünsek diye kafamı karıştırıyor Barış isimli de hiç tanıdığım yok nasıldır diye sorsam bi Barış Akarsu var birde Barış Manço var bildiğim onların da bebekliklerini bilemem uslu muydular çok hasta olurlarmıydı
mucizemgelsin61 Bende gördüm kız bebeğim olduğunu gördüm bakalım perşembe günü umarım belli olur cinsiyetimiz🥰
Masal24- mucizemgelsin61 Ben de cinsiyetinin kız olduğunu öğrenmemize rağmen rüyamda hep erkek bebek doğuruyordum en sonunda kontrolde doktoruma dedim hocam siz kız diyorsunuz ama ben rüyamda hep erkek görüyorum diye 🤣 gülmüştü tekrar bakalım demişti yüzde yüz kız emin olabilirsiniz demişti
Fatma_Fatma Masal24- bizde eşimle anlaştık kızıma eşim isim verdi erkeğe de ben vericektim ismi ama çamura yatıyor güzel değilmiş