Çok sigara içen biriydim, bazen günde 1 paket bazen 1,5 paket dahi oluyordu. Hatta asla bırakamam ben sigara içmeyi seviyorum belki çocuk olursa bırakırım diyordum. Hamile olduğumu Öğrendiğim ilk gün evde 1 paket açılmamış, yarım paket de içtiğim paketim olduğu halde “ben bıraktım artık sigara içmiyorum” dedim ve eşime o sigaraları alıp götürmesini, hatta içecekse kendi ilk onları içmesini söyledim. İlk birkaç gün Balkona çıktım bomboş baktım sigara aradım bulamayınca içeri girdim, sonrasında balkona da çıkmayı bıraktım. Sadece birileri olduğunda çıkıyordum, sigara içme isteği getirdiği için. Telefonla konuşurken çok sigara içerdim, telefon konuşmalarını da azalttım yani özetle tetikleyen her konuyu azalttım ve sınır getirdim. Çok şükür ki 21 gün oldu, artık kokusu dahi iğrendiriyor. Ben ki çok zorlanacağımı ve yapamayacağımı düşünüyordum, yapılabiliyormuş. İnşallah devamında da içmemeyi düşünüyorum.