Oyakubra birinden destek al yatıp kalkarken bende epiduralle oldum bebeğimi emzirdim çok ağrım vardı benim de ama kalktım hep yürüdüm odanın içinde yürümezsen iyileşmezsin bebeğini emzirmezsen sütün gelmez canım o ağrılar olcak normal ama pes etme bebeğini emzir ve yürü benim sadece hastanede yanımda eltim kaldı eve geldim hep tektim bebeği alırken bende çok zorlamıyordum ama hiç bi zaman kendimi bırakmadım 😂 üstesinden geldim çok şükür şu an 22 günlük olduk bende ilk başlarda ne zaman geçecek bu ağrılar diyordum ilk 10 gün zor geçiyo sonra hafifliyo