MNesemm Kızlar arkadism beta verdi adete daha 3 gün var deyer 2 .çıktı normalmi tetlerde çıkıyor erken mi verdisizce
Asi_07 MNesemm Gebelik yok bu değere göre ama gününe varmış bikaç gün sonra tekrar versin yükselme olursa vardır
Asi_07 MNesemm Değer yükselebilir gününe varmış daha evde yapılan testlerde bazen yanılma olabilir Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤗